Sunday, 26 June 2016

Iftar : 23 June 2016 (Dataran Putrajaya) with the Girls...

Hello Peeps,

Kali ini story pasal iftar di dataran lagi..Tapi dengan orang yang berlainan..Dengan girls pulak..So memang atur iftar saja lately nie..Sebabnya nak stay kolej rasa sunyi..Nak di jadikan cerita Roomate aku yang psiko pun balik rumah..So aku pun rasa bosan..Padahal slide untuk viva tak siap lagi..OMG dah nak viva kot...Risau tapi still main-main..Macam tak percaya dah nak habis study...After this pergi Intern jumpa orang baru lagi.Malas rasanya nak berkenalan dengan kawan-kawan baru..sebabnya aku hanya budak intern so sapa nak pandang kan.Tak apa company bayar kot..So anggap saja kerja sementara...Macam biasa pergi bazaar ramai orang...Sesak..Then habis berbuka semua plus lepaking terus pergi layan midnight movie tgk conjuring 2.Nantila aku review pasal movie tu...


- Kawan saya semua comel-comel -


- Terjumpa Balkish (Atul) yang berlakon mok cun..Dia memang cun -


- Jadi budak sat sebelum movie start -


p/s : Spend a quality time with my friends..

No comments:

Post a Comment